Welke gegevens kan ik bekijken en aanpassen?

Welke gegevens kan ik bekijken en aanpassen?

Wanneer je via 'Mijn account' bij jouw gegevens bent gekomen, kun je per onderdeel gegevens aanpassen en bekijken. Onder de kop 'Mijn profiel' vind je alle algemene gegevens. Onder de kop 'Mijn [Semble] gegevens' kun je jouw specifieke Semble gegevens aanpassen. Er zijn verschillende type gegevens die je kunt aanpassen.

  • Profielfoto: Hier kun je jouw profielfoto toevoegen. Geadviseerd wordt een vierkante foto te gebruiken in .jpg, .jpeg of .png formaat, maximaal 20 mb groot.
  • Algemene gegevens: Hier kun je jouw naam, emailadres telefoonnummer en meer aanpassen.
  • Lidgegevens: Hier vind je jouw specifieke lidgegevens voor de Semble waarin je actief bent.
  • Privacy: Geef hier jouw privacy voorkeuren per Semble aan. Welke gegevens mogen anderen van jou zien? Standaard staan deze maximaal ingesteld, wat betekent dat niemand binnen de specifieke Semble jouw gegevens kan zien, behalve een beheerder.
  • Notificaties: Geef hier jouw voorkeuren voor de e-mail en de Semble App notificaties aan.
  • Adres- factuurgegevens: Hier kun je jouw privé en factuuradres aanpassen en eventuele factuurgegevens aanpassen.
  • Extra gegevens: Elke Semble kan aanvullende gegevens registeren over haar gebruikers. Onder kun je deze bekijken en eventueel aanpassen.
  • Groepen: Hier vind je alle groepen waar jij als gebruiker aan bent toegevoegd binnen een specifieke Semble. Je kunt ook direct naar alle beschikbare groepen binnen de specifieke Semble.
  • Werkgevers: Hier kun je gegevens over jouw werkgever(s) zien en aanpassen.