Hoe nodig ik mensen uit voor een bijeenkomst?

Hoe nodig ik mensen uit voor een bijeenkomst?

Als beheerder kun je na het aanmaken van een bijeenkomst, een uitnodiging sturen naar de groepsgenoten. Alle groepsgenoten krijgen dan een e-mail waarin staat dat er een nieuwe bijeenkomst voor ze is aangemaakt in Semble.

  1. Ga naar de bijeenkomst onder het tabblad 'Bijeenkomsten'.

  2. Klik op de grijze knop 'Uitnodigingsmail verzenden'.

  3. Je ziet een preview van de e-mail en naar welke groep deze verstuurd wordt.

  4. Klik op de groene knop 'Versturen'.

Na het aanmaken kun je op de bijeenkomst klikken. Je krijgt vervolgens aan de rechterkant de bijeenkomst te zien. Onderaan zijn de aanmeldingen te zien, mocht je de mogelijkheid tot aanmelden aan hebben gezet.

Wanneer gebruikers zich kunnen aanmelden, kun je als organisator een lijst downloaden met alle gebruikers die zich op dat moment hebben aangemeld.

  1. Klik op de bijeenkomst onder het tabblad 'Bijeenkomsten'.

  2. Klik op de blauwe knop 'Download aanmeldingen'.

  3. Open het gedownloade Excel bestand om de lijst te zien.

Enkel de beheerder die de bijeenkomst heeft aangemaakt, kan de uitnodigingsmail versturen naar iedereen in de groep en de lijst met aanmeldingen downloaden.