Hoe meld je je aan voor een bijeenkomst of vergadering?

Hoe meld je je aan voor een bijeenkomst of vergadering?

Wanneer de aanmeldoptie is aangevinkt bij het aanmaken van de bijeenkomst, kunnen jouw groepsgenoten zich aanmelden. Hierdoor kan iedereen in de groep zien wie er zal deelnemen en kan de organisator een deelnemerslijst maken.

  1. Ga via het tabblad 'Bijeenkomst' of 'Vergaderingen 'naar de desbetreffende bijeenkomst of vergadering.

  2. Klik op de groene knop 'Aanmelden' bij de bijeenkomst of vergadering om jezelf aan te melden.

  3. Optioneel: klik op de blauwe knop 'iCal' om de bijeenkomst of vergadering in jouw persoonlijke agenda op te nemen.

Let op: Vooralsnog is het niet mogelijk om betalingen in Semble te doen. Mocht je een betaalde bijeenkomst hebben dan raden wij aan om eerst een gesloten bijeenkomst aan te maken. Vervolgens plaats je een link in de beschrijving van de bijeenkomst die leidt naar een programma zoals Eventix of een ander betaalprogramma.